Nowa dokumentacja

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Pon, 13 Gru 2004, 20:19:00 CET

On Mon, 13 Dec 2004 20:08:08 +0100, you wrote:

>No ale wlasnie chodzi mi o to zeby wszystko bylo w jednym miejscu a nie
>tak 'prozwalane' tylko w jednym miejscu - ze juz powiedzmy jak wejde w
>dzial o apache to bede mial same teksty o nim - glownego mana +
>dodatkowe (komentarze i faq)

Ten nieporządek jest pozorny! Wystarczy w "szukaj" wpisać "apache" i
masz wszystko o apache co zostało umieszczone w witrynie.

Twoja koncepcja jest dobra ale ma mały feler - trzeba tego ciągle
pilnować (nie mówiąc o wstępnym zaprojektowaniu i wykonaniu
"uporządkowanej" bazy faq) - a z doświadczenia wiem, że początkowy
zapał szybko się kończy i pozostają kikuty dawnej świetności ideałów i
pieknych koncepcji :)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team