Nowa dokumentacja

Pon, 13 Gru 2004, 20:25:15 CET

Osóbka znana jako Marek Ciesielski, wystukała:

> Ten nieporządek jest pozorny! Wystarczy w "szukaj" wpisać "apache" i
> masz wszystko o apache co zostało umieszczone w witrynie.
>
> Twoja koncepcja jest dobra ale ma mały feler - trzeba tego ciągle
> pilnować (nie mówiąc o wstępnym zaprojektowaniu i wykonaniu
> "uporządkowanej" bazy faq) - a z doświadczenia wiem, że początkowy
> zapał szybko się kończy i pozostają kikuty dawnej świetności ideałów i
> pieknych koncepcji :)

To może by jednak przychylić się do propozycji odnośnie forwardowania
komentarzy na tę listę? To by załatwiło częściowo problem raportowania
błędów w dokumentacji. Bo teraz to taki "świeży" user musi wiedzieć, gdzie
poprawki podesłać, że istnieje taka lista, że trzeba się na nią zapisać,
żeby móc wysłać maila itd. A tak byłby gdzieś formularz, z którego możnaby
"pchnąć" maila z komentarzem na pld-doc? Choć z drugiej strony boję się
tych milionów maili ;)

pozdrawiam