Kilka spraw

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Pon, 2 Lut 2004, 20:02:11 CET

On Mon, 02 Feb 2004 18:02:24 +0100, you wrote:

>Witam!
>
>Mam kilka pytań odnośnie przeprowadzki. Oto one.
>
>1. Co z generowanymi plikami?
>Czy nadal będą one generowane automatycznie, bądź na rządanie
>uprawnionych do tego osób? Jeśli tak, to gdzie będą one udostępnione do
>pobrania/przeczytania? Jeśli tak, to czy dotychczasowe uprawnienia do
>tego zostaną przywrócone?

Strony generowane u Avernego zostają po staremu (czyli przez svn up i
gen-doc) - strona pl.docs* nie jest zarządzana przeze mnie - ale serek
obiecał poprawić obecny stan rzeczy :)

>2. Konta.
>Kto będzie miał prawo do dodawania nowych kont w SVN? Czy będzie się tym
>zajmowała jedna osoba (cvsadmin)?

Jak to w PLD :) cvsadmin - Jako że jesteśmy na SVN to pierwszym
szpeniem jest malekith :) czyli proponuje przy nowych kandydatach na
konto dla dokumentalistów, najpierw zobaczyć co umieją, co napisali i
za naszym pośrednictwem zwracamy się do malekitha (malekith chyba nie
ma nic przeciwko takiemu trybowi?) :)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski