Kilka spraw

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Pon, 2 Lut 2004, 21:17:00 CET

W liście z pon, 02-02-2004, godz. 20:02, Marek Ciesielski pisze:
> Strony generowane u Avernego zostają po staremu (czyli przez svn up i
> gen-doc) - strona pl.docs* nie jest zarządzana przeze mnie - ale serek
> obiecał poprawić obecny stan rzeczy :)

rozumiem. Tylko pytanie... w takim wypadku chyba już do Marcina. Czemu
zniknęła zawartość compiled ?

> Jak to w PLD :) cvsadmin - Jako że jesteśmy na SVN to pierwszym
> szpeniem jest malekith :) czyli proponuje przy nowych kandydatach na
> konto dla dokumentalistów, najpierw zobaczyć co umieją, co napisali i
> za naszym pośrednictwem zwracamy się do malekitha (malekith chyba nie
> ma nic przeciwko takiemu trybowi?) :)

Oczywiście. Co do wstępnej weryfikacji nowych dokumentalistów sprawa
była jasna. No dobra. to chyba wszystko co chciałem wiedzieć.

> pozdrawiam,

również :)