Dokumentacja na rządanie

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Wto, 3 Lut 2004, 23:20:13 CET

Użytkownik Krzysztof Królikowski napisał:

>zawsze można się zaopatrzyć w LiveCD jadąc do Redmond w Stanach np. :)

a jak ci sie zarysuje ;) to klops

>nie wątpię, ale zawsze zdobędziesz większe doświadczenie z systemami
>pracy grupowej :)

to juz mam. ale SVN nie chce mi sie opanowywac.
Widze ze tu nie tylko ja jestem skory do pomocy (nowicjusz)
a swoja droga czesto widac ze ktos sie o cos pyta jak ten SVN czemu tak
a nie inaczej itd zreszta sadze ze nie tylko ja chcialbym cos pomoc ale
nie za cene SVN no coz bedzie mi miło jesli bede mogl obserwowac efekty
waszej pracy
zycze powodzenia

--
pozdrawiam