Dokumentacja na rządanie

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Wto, 3 Lut 2004, 23:48:32 CET

W liście z wto, 03-02-2004, godz. 23:20, Michał Raś pisze:
> to juz mam. ale SVN nie chce mi sie opanowywac.
> Widze ze tu nie tylko ja jestem skory do pomocy (nowicjusz)
Jeżeli miałbyś jakiekolwiek problemy z SVN możesz śmiało tutaj o nich
pisać. Na pewno ktoś udzieli Ci odpowiedzi. Pierwsze kroki z svn pozwoli
pokonać:

http://docs.pld-dc.org/compiled/pl_howto__master/pl_howto__master.html

Więc jeżeli czegoś tutaj nie ma, możesz spokojnie o to tutaj pytać :)

> a swoja droga czesto widac ze ktos sie o cos pyta jak ten SVN czemu tak
> a nie inaczej itd zreszta sadze ze nie tylko ja chcialbym cos pomoc ale
> nie za cene SVN no coz bedzie mi miło jesli bede mogl obserwowac efekty
> waszej pracy

Hm.. Oczywiście. Jeżeli nie będziesz bezpośrednio uczestniczył w pracach
to może tutaj na liście, będziesz mógl jakieś uwagi podsyłać ;-)

> zycze powodzenia
dzięki, przyda się :)

pozdr
--