Formatowanie tekstu w DocBook

Paweł Krakowiak zeros w tlen.pl
Śro, 4 Lut 2004, 02:02:03 CET

Jedno, proste pytanie. Jakiego taga (badz atrybutu dla jakiegos?) mam
uzyc, aby uzyskac tekst inna czcionka w srodku zdania?

Np "Aby zgasic swiatlo, musisz byc zalogowany jako droot" - chcialbym to
"droot" widziec, jako tekst odrozniajacy sie od reszty zdania. Cholera,
ciezko mi to wytlumaczyc. To nie ma byc <screen>, czy inne takie, bo tlo
winno zostac to samo. Na pewno widzieliscie nie raz takie wstawki w
dokumentacji, pisane innym stylem. Jesli ktos zrozumial ten chaos, to
niech mi laskawie wyjasni jednym zdaniem ;)

Pawel