Formatowanie tekstu w DocBook

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Śro, 4 Lut 2004, 06:50:58 CET

On Wed, 04 Feb 2004 02:02:03 +0100, you wrote:

>Jedno, proste pytanie. Jakiego taga (badz atrybutu dla jakiegos?) mam
>uzyc, aby uzyskac tekst inna czcionka w srodku zdania?
>
>Np "Aby zgasic swiatlo, musisz byc zalogowany jako droot" - chcialbym to
>"droot" widziec, jako tekst odrozniajacy sie od reszty zdania. Cholera,
>ciezko mi to wytlumaczyc. To nie ma byc <screen>, czy inne takie, bo tlo
>winno zostac to samo. Na pewno widzieliscie nie raz takie wstawki w
>dokumentacji, pisane innym stylem. Jesli ktos zrozumial ten chaos, to
>niech mi laskawie wyjasni jednym zdaniem ;)

No to już zależy od kontekstu :) Nie można myśleć o "zmianie czcionki"
bo przy renderingu strony może być z tym różnie - ale do zainteresuj
:)

BTW - polecam lekture http://docbook.org i IMHO najbardziej mi
pomocnego linka: http://docbook.org/tdg/en/tdg-en-2.0.7.chm :)

CHM jest wygodny i można go używać na M$ i naszym Linuksie (pełny
ekumenizm) ;)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski