Spis treści - wolne tematy.

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Nie, 4 Sty 2004, 13:34:04 CET

Proszę o ustosunkowanie się do spisu treści i zadeklarowanie się w pliku
TODO kto i jaki temat będzie opracowywał. Korzystając wczoraj z dnia
wolnego, opisałem plik /etc/sysconfig/console. Dobrze by było, gdyby
ktoś zajął się następnymi i koniecznie oznaczył to w pliku TODO. Jeżeli
ktoś ma jeszcze czas i chęci, proszę o poprawienie pliku console.

Ostatnie zmiany struktury powinny znacznie ułatwić pracę w repozytorium.
Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta w svnie, a napisałeś/aś dokument do
publikacji, wyślij go na mój adres - averne w pld-linux.org, lub Krzyśkowi
na adres krzysiek w kobylkowska.net. Po weryfikacji dokument zostanie
dodany, a konto w svnie utworzone zgodnie z wysłanym skrótem. Opis
dotyczący korzystania z repozytorium można znaleźć w pl_howto__master na
stronie http://docs.pld-dc.org.

--
Marcin Doliński <devel-pl w pld-dc.org>