Spis treści - wolne tematy.

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Nie, 4 Sty 2004, 17:04:53 CET

Marcin Doliński wrote:

>Proszę o ustosunkowanie się do spisu treści i zadeklarowanie się w pliku
>TODO kto i jaki temat będzie opracowywał. Korzystając wczoraj z dnia
>wolnego, opisałem plik /etc/sysconfig/console. Dobrze by było, gdyby
>ktoś zajął się następnymi i koniecznie oznaczył to w pliku TODO. Jeżeli
>ktoś ma jeszcze czas i chęci, proszę o poprawienie pliku console.
>
>Ostatnie zmiany struktury powinny znacznie ułatwić pracę w repozytorium.
>Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta w svnie, a napisałeś/aś dokument do
>publikacji, wyślij go na mój adres - averne w pld-linux.org, lub Krzyśkowi
> [...]
Witam.
Wreszcie udało mi się subversion skompilować więc mogę jeżeli będzie
zainsteresowanie
przenieść wybrane tematy do svn-u z
http://student.wsp.krakow.pl/~rennis/pld/book1.html
Niestety przed sesją na nic więcej raczej czasu nie znajde.

--
"Głupota nie boli ludzi głupich za nich inni cierpią."
Tomasz Rutkowski - gg 1118937