Specjalne zaznaczanie plików.

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Nie, 4 Sty 2004, 22:29:49 CET

Sławomir Sędyka wrote:

>Czy w jakiś speclany sposób traktować wystąpienia odwołąń do plików w
>systemie?
>
>Np.
>--- <title>Plik /etc/poldek.conf</title>
>
>Pamiętam, że z rennisem takie oznaczenia stosowaliśmy, ale nie wiem, co na
>to dokumentacja do docbooka.
>
>I druga sprawa.
>Proponuję używać (dla zachowania spójności) całych nazw plików wraz ze
>ścieżkami.

<command>poldek</command>
<filename>/etc/poldek.conf</filename>

Co do użycia tego to ja bym był za ale nie doczytałem jeszcze książki
"Nauka języka XML" do końca, a widze że dużo rzeczy zostało z niej
zaczerpniętych.
Przy okazji polecam książke przydaje się (już się o tym przekonałem).

pozdr

--
"Głupota nie boli ludzi głupich za nich inni cierpią."
Tomasz Rutkowski - gg 1118937