zapytanie

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Wto, 6 Sty 2004, 21:23:31 CET

Piotr Skwarna wrote:

>witam
>
>jak obecnie wygladaja prace nad dokumentacjia pld ? bo ztego co widze jest pisany od poczatku podrecznik dla userow, ja obecnie tlumacze docs.pld-linux.pl, ale jest pytanie czy aby nie robie tego niepotrzebnie skoro wszystko jest pisane od poczatku i od razu po polsku ?
>

>_________________________
>http://www.pld-linux.org/

Wiekszość tego jest przetłumaczona na

http://student.wsp.krakow.pl/~rennis/pld/book1.html

Wbrew temu co się wydaje na

docs.pld-linux.pl

wcale nie jest tak dużo txt bo większość przetłumaczyłem w jeden wieczór.
Pod tym adresem jest też część txt których nie ma na

docs.pld-linux.pl

Obecnie teksty te są powoli przenoszona do svn-u.
Zródełka docbook są w pliku

http://student.wsp.krakow.pl/~rennis/pld/book.tar.bz2

Warto także zastanowić się na przeniesieniem części txt z

http://www.pld-linux.org/FAQ/FrontPage

Żeby nie było nie domówień itp. to jest to tekst głównie trzech osób:

Łukasz Gandecki                          gozda w o2.pl
Tomasz Rutkowski                         rennis w o2.pl
Sławomir Sędyka                          kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl

Pozdrawiam.

P.S. Jest jeszcze jedna ważna według mnie kwestja związana z tym i
innymi txt ale wymaga ona dłuższego maila więc dopiero jutro go skrobne.

--
"Głupota nie boli ludzi głupich za nich inni cierpią."
Tomasz Rutkowski - gg 1118937