zapytanie

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Wto, 6 Sty 2004, 20:33:07 CET

On Tue, Jan 06, 2004 at 06:33:43PM +0100, Piotr Skwarna wrote:
> witam
>
> jak obecnie wygladaja prace nad dokumentacjia pld ? bo ztego co widze jest pisany od poczatku podrecznik dla userow, ja obecnie tlumacze docs.pld-linux.pl, ale jest pytanie czy aby nie robie tego niepotrzebnie skoro wszystko jest pisane od poczatku i od razu po polsku ?

Tak jak już odpisałem Ci w privie. Możesz w oparciu o swoją pracę
uzupełniać to do już jest tym co przetłumaczyłeś, lub jeśli masz coś,
czego jeszcze nie ma, po prostu to dodać :)

pozdr
--
-|  Krzysztof "e-krolik" Królikowski -+- kobylkowska.net Admin |-
-|	Mail to: Krzysztof[at]Krolikowski[dot]eu[dot]org       |-