[svn/pld-doc]: rev 173 - in pld-doc/book: . pl_book__podstawy

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Śro, 7 Sty 2004, 19:53:15 CET

On Tue, Jan 06, 2004 at 09:03:25PM +0100, gozda w pstryk.net wrote:
> Witam ponownie.
> No.. Nie zupełnie true. Nie jestem na tyle durny, żeby nie zauważyć, kto robi commita. ;-)
> Myślałem, że może zaistaniała taka sytuacja, że rennis podesłał avernemu ten dokument z zaleceniem commitnięcia go, bo sam jeszcze takowej możliwości nie ma.

> [...]

Wszelkie niedomówienia, zawsze można obgadać, przy butelce dobrego
trunku, na pokojnie po przyjacielsku, co Wy na taką propozycję
rozstrzygania pewnych koleżeńskich problemów? Ale to tak na marginesie
:)
Ja jestem ZA, i w razie czego do kompaniji się przyłączę, o ile będą to
okolice Wawy, chyba, że nastanie okres bardziej urlopowo - ogórkowy, to
wtedy gdzieś dalej :)

pozdr
--
-|  Krzysztof "e-krolik" Królikowski -+- kobylkowska.net Admin |-
-|	Mail to: Krzysztof[at]Krolikowski[dot]eu[dot]org       |-