Sekcja <screen>

Łukasz Gandecki 'gozda' gozda w pstryk.net
Sob, 17 Sty 2004, 07:55:17 CET

Dnia Sat, 17 Jan 2004 00:58:53 +0100
Paweł Boguszewski <pawel w multix.futuro.net.pl> napisałeś:

> Jeżeli wklejamy komende shellową w sekcji <screen> to powinno to wyglądać
> następująco:
>
> $ polecenie   <-  jeśli wykonujemy jako user
> # polecenie  <- jeśli wykonujemy jako root
>
> [user w komp  katalog]$  jest niepoprawne

Widze, ze w duzej czesci odnosi sie to do mojego tekstu.
Wporzadku - na przyszlosc bede pamietal.

I tak z ciekawosci - czemu nie poprawne? Przeszkadza to komus?
Wyglada sympatyczniej. ;-) Taka integracja wykladowcy ze sluchaczem.

--
Pozdrowienia,           | ekg: 3333696
Łukasz Gandecki 'gozda' | http://pstryk.net