Sekcja <screen>

Paweł Boguszewski pawel w multix.futuro.net.pl
Sob, 17 Sty 2004, 13:28:56 CET

Dnia sobota 17 styczeń 2004 07:55, Łukasz Gandecki 'gozda' napisał:

> Widze, ze w duzej czesci odnosi sie to do mojego tekstu.
nie tylko :)

> I tak z ciekawosci - czemu nie poprawne? Przeszkadza to komus?
> Wyglada sympatyczniej. ;-) Taka integracja wykladowcy ze sluchaczem.

wyląda sympatycznie , ale dokumentacja powinna być jednolita. w każdym
dokumencie powinien byc ten sam user (bądź root) i ta sama nazwa maszyny ,
jednak gdy artykuły pisane są przez wiele osób dokumentacja zaczyna to
wyglądać jak zbiór przypadkowych opisów. Oficjalna dokumentacja powinna być
spójna

--
Paweł [pawelb] Boguszewski
mailto: pawel w multix.futuro.net.pl