Sekcja <screen>

Łukasz Gandecki 'gozda' gozda w pstryk.net
Sob, 17 Sty 2004, 13:35:15 CET

Dnia Sat, 17 Jan 2004 13:28:56 +0100
Paweł Boguszewski <pawel w multix.futuro.net.pl> napisałeś:

> wyląda sympatycznie , ale dokumentacja powinna być jednolita. w każdym
> dokumencie powinien byc ten sam user (bądź root) i ta sama nazwa maszyny ,
> jednak gdy artykuły pisane są przez wiele osób dokumentacja zaczyna to
> wyglądać jak zbiór przypadkowych opisów. Oficjalna dokumentacja powinna być
> spójna

Rzeczywiście, nie przyszło mi to na myśl. Przekonałeś mnie w 100% :-).

BTW: Czy planujecie, że ta dokumentacja, będzie czymś więcej niż 'tylko'
tekstem na stronach PLD? Pamietam, że kiedyś był jakiś pomysł wydania
książki z pomocą helionu.

--
Pozdrowienia,           | ekg: 3333696
Łukasz Gandecki 'gozda' | http://pstryk.net