[render]

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Nie, 18 Sty 2004, 00:52:25 CET

On Sun, 18 Jan 2004 00:36:46 +0100, you wrote:

>Ale na dniach mają się zmienić bootkietki, mają być zbudowane na kernelu 2.6 i
>przawdopodobnie bedzie 1 bootkietka core + addons'y. Co do pierwszej płytki
>instalacyjnej też są różne propozycje (np zrobienie wszystkiego na rescue
>cd)  . Proponowałbym narazie w dokumentacji niczego nie ruszać, a jak sprawa
>się ustatkuje sam poprawie.
>Sam scrypt instalacyjny zostanie ten sam, więc jeżeli są jakieś  sugestie co
>do procesu instalacji, to chetnie poprawie/dopisze, jednak wstęp został
>napisany "aby był" , więc napewno będzie coś w tej kwestii zrobione.

Jest jeszcze jedna kwestia (drażliwa) :) - konwersja z RA do AC...
może spróbujesz zrobić opis (np. pod jakimś VMware) z działania
skryptu ra2ac? oczywiście ze wszystkimi ostrzeżeniami itp.? :)

Ja wkrótce od paszczusa przekonwertuje instalacje alternatywną (za
pomocą RescueCD, które zresztą ma się znaleźć w CD instalacyjnych),
więc instalacje byśmy mogli zamknąć :)

potem już "tylko" opis usług, standaryzacja, cleaning kodu i screenów
i finito ;)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski