[render]

Nie, 18 Sty 2004, 01:05:49 CET

Osóbka znana jako Marek Ciesielski, wystukała:

> Jest jeszcze jedna kwestia (drażliwa) :) - konwersja z RA do AC...

Kumpel dziś upgradewał Ra (base) do Ac. Mówił, że poszło bez żadnego
--nodeps (po zmianie źródeł w poldku dał upgrade poldek rpm)
Z drugiej strony trudno powiedzieć co wylezie przy upgradzie jakiej bardziej
zaawansowanej instalacji Ra...

> Ja wkrótce od paszczusa przekonwertuje instalacje alternatywną (za
> pomocą RescueCD, które zresztą ma się znaleźć w CD instalacyjnych),
> więc instalacje byśmy mogli zamknąć :)

Częściowo (tworzenie bazy rpm'a itp) masz w opisie, który tu już kiedyś
podawałem:
http://adas.artikon.one.pl/PLD/Ac-Ra_1.txt
Ja niestety odadłem w "przebiegach" od pisania dokumentacji (m.in. przez
problemy z własnym systemem i lekki brak czasu), ale możesz śmiało z tego
skorzystać ;-)

> potem już "tylko" opis usług, standaryzacja, cleaning kodu i screenów
> i finito ;)

Tylko ;>

> pozdrawiam,

pozdrawiam