"oraz inne czasopisma...."

Kobyłkowska krzysiek w kobylkowska.net
Sob, 31 Sty 2004, 15:39:49 CET

W liście z sob, 31-01-2004, godz. 15:17, gozda w pstryk.net pisze:
> Troche nie rozumiem, jesli po wydaniu AC nie bedzie tego bledu,
> to czy bedzie potrzebna wogole jaka kolwiek wzmianka o tym pliku?
> Rownie dobrze mozna by bylo zalecac sprawdzanie zawartosci wielu plikow
> z katalogu /etc/ . :)

Ta wzmianka jest dla osób korzystających obecnie z dokumentacji i jest
potrzebna, a ja chciałem w ten sposób wypośrodkować, to co jest teraz z
tym co będzie za jakiś czas. Jak słusznie zauważyłeś wzmianka ta ie
będzie w Ac potrzebna, ale w finalnej wercji dokumentacji będzie lepiej
wyglądać :)

pozdr
--
Krzysztof "e-krolik" Królikowski

-< bash$ for love in dep bzImage modules modules_install; \
        do make $love; \
    done >-