[m.boniecki@post.pl: Odnośnie dokumentacji instalacji systemu PLD Linux]

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Pią, 12 Mar 2004, 21:23:24 CET

----- Forwarded message from Maciej Boniecki <m.boniecki w post.pl> -----

From: Maciej Boniecki <m.boniecki w post.pl>
To: feedback w pld-linux.org
Date: Fri, 12 Mar 2004 11:43:59 +0100
Subject: Odnośnie dokumentacji instalacji systemu PLD Linux

Witam!

Mam pytanie odnośnie rozdziału dokumentacji dotyczącego instalacji
systemu PLD Linux przy pomocy Rescue CD. Autor używa w nim nastęujacego
polecenia:

# cat /etc/poldek.conf | grep i386

I tutaj właśnie naszła mnie pewna myśl czy Autor nie uzyskałby
identycznego efektu wydając po prostu polecenie:

# grep i386 /etc/poldek.conf

Linuksa używam od niedawna i jeszcze bardzo daleka droga przede mną
dlatego proszę o wyjaśnienie mi tej sprawy. Jeżeli oba te polecenia dają
taki sam efekt to uważam, że to drugie z nich powinno znaleźć się w
dokumentacji z tego względu, że wydaje mi się ono łatwiejsze do
przyswojenia dla początkujących użytkowników takich jak Ja :) .
Dodatkowo można by jeszcze wyświetlać numery linii w których występuje
'i386':

# grep -n i386 /etc/poldek.conf

Pozdrawiam
Maciek