[m.boniecki@post.pl: Odnośnie dokumentacji instalacji systemu PLD Linux]

Paweł Krakowiak zeros w tlen.pl
Pią, 12 Mar 2004, 21:48:22 CET

Użytkownik Sergiusz Pawlowicz napisał:

>----- Forwarded message from Maciej Boniecki <m.boniecki w post.pl> -----
>
>Mam pytanie odnośnie rozdziału dokumentacji dotyczącego instalacji
>systemu PLD Linux przy pomocy Rescue CD. Autor używa w nim nastęujacego
>polecenia:
>
># cat /etc/poldek.conf | grep i386
>
>I tutaj właśnie naszła mnie pewna myśl czy Autor nie uzyskałby
>identycznego efektu wydając po prostu polecenie:
>
># grep i386 /etc/poldek.conf

Moim skromnym zdaniem zapis uzyty w dokumentacji jest lepszy. I taki
wlasnie sposob jest uzywany praktycznie wszedzie przy opisywaniu polecen
powloki. Sam tez zaczynajac przygode z *NIXami uczylem sie uzywac
pipe'ow (|) do "przekazywania wyniku jednego polecenia innemu". Zapewne
jest to tez kwestia gustu - ja wole tak jak mowie :)

Pawel Krakowiak