DocM

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Czw, 20 Maj 2004, 15:04:20 CEST

W liście z czw, 20-05-2004, godz. 13:24 +0200, Patrys :: Patryk Zawadzki
napisał:

> To samo co RM - pilnować spójności dokumentacji. Nadawać jej konkretny
> kształt.
Takie ogólne spojrzenie na całościową jakość dokumentacji jest jak
najbardziej potrzebne. Ja bym jednak nazwał tą funkcję Redaktorem,
lepiej oddaje ideę takiego hm... stanowiska. W praktyce zadaniem
redaktora będzie przeczytanie całej dokumentacji, ujednolicenie
nazewnictwa, skierowanie do korekty dokumenty tego wymagające. Faktem
jest, że styl dokumentacji jest niespójny. Czasami zdarzają się tzw.
"babole" ;) które trzeba wyłapać, poprawić lub chociaż zasygnalizować.
Kto się podejmie? Ja muszę napisać najpierw dokument o ProFTPD bo się
zobowiązałem. Wiem Patryk, że teraz pracujesz ostro nad tłumaczeniem,
ale idziesz jak burza :) Całą pracę redakcyjną chciałem zrobić po
uzupełnieniu dokumentacji o jeszcze kilka opisów. Można to porównać do
etapu mrożenia dystrybucji. Musi być jeszcze opisana jakaś usługa FTP,
samba, obsługa drukarek, jeżeli coś pominąłem to proszę powiedzieć co.

Pozdrawiam
--
Krzysztof Królikowski <krolik (at) pld-linux (dot) org>
PLD Linux Documentation Team