DocM

Łukasz Gandecki gozda w pstryk.net
Czw, 20 Maj 2004, 15:39:14 CEST

On Thu, 20 May 2004 15:04:20 +0200, Krzysztof Królikowski
<krzysiek w kobylkowska.net> wrote:

> Takie ogólne spojrzenie na całościową jakość dokumentacji jest jak
> najbardziej potrzebne. Ja bym jednak nazwał tą funkcję Redaktorem,
> lepiej oddaje ideę takiego hm... stanowiska. W praktyce zadaniem
> redaktora będzie przeczytanie całej dokumentacji, ujednolicenie
> nazewnictwa, skierowanie do korekty dokumenty tego wymagające. Faktem
> jest, że styl dokumentacji jest niespójny. Czasami zdarzają się tzw.
> "babole" ;) które trzeba wyłapać, poprawić lub chociaż zasygnalizować.
> Kto się podejmie? Ja muszę napisać najpierw dokument o ProFTPD bo się
[..]

Ołkej, jestem za, ale żeby redaktor nie miał 'władzy' jako ktoś prowadzący
i 'rządzący' dokumentacją. :)
Taka forma pracy jak dotychczas była dla mnie ok - jeśli ktoś dodatkowy ma
pracować nad spójnością (tylko oby bez narzucania czegokolwiek) to czemu
nie?
No i pytanie kto się podejmie - dlaczego nie patrys, skoro chce? :-)

--
Pozdrawiam,                      | http://pstryk.net
Łukasz Gandecki 'gozda' | JID: gozda w jabber.enterpol.pl