apt-get i wuch

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Sob, 9 Paź 2004, 17:46:39 CEST

Dnia 09-10-2004, sob o godzinie 08:52 +0200, Marek Ciesielski
napisał(a):

> Angielska wersja strony jest statyczna i stara (początki RA), Oba
> rozwiązania są już nie wspierane przez nas :)

Tak więc spokojnie można wyrzucić info o "apt" z Wprowadzenia?

W omawianej dystrybucji używane są pakiety typu RPM. Można nimi
zarządzać klasycznym programem rpm, klonem programu apt pochodzącym z
Debiana, oraz naszym własnym - programem poldek.

--
Paweł Kwiatkowski

JabberID: qwiat(at)pld-linux.org