Nowy układ dokumentacji - ważne!

Pawel Boguszewski pawelb0 w tlen.pl
Nie, 12 Wrz 2004, 13:20:38 CEST

On Sun, Sep 12, 2004 at 04:00:22AM +0200, qwiat wrote:
> Dnia 12-09-2004, nie o godzinie 03:23 +0200, Pawel Boguszewski napisał
> (a):
> (..)
>
> Różnice są na tyle duże że nie da rady zrobć "lustrzanego odbicia", nie
> jest to co prawda wielkim zmartwieniem, jednak tes spis ma takie różnice
> pokazywać.

Polski opis instalacji z bootkietki trzeba przystosować do angielskiego, a w wersji ang
min dodać upgrade ra2ac
A reszta może zostać.

> Tytuły są podobne, ale treść całkiem inna. Jest powód dlaczego nie
> umieściłem ich w jednej linijce - nie są dla siebie odpowiednikami.

do poprawki opis polski i angielski musi być to samo i w jednym dziale

> Tak ale podobnie jak powyżej, istnieją zbyt duże rozbierzności.

do tego chyba będzie potrzebny osobny dział /etc/sysconfig
tylko prosze o zrobienie dłuższych opisów w wersji anglojęzycznej - bo 6 linijkowy
opis konfiguracji myszy nie za bardzo wygląda.
Opis /etc/sysconfig/console też nie mówi nic userowi

a tak pozatym to czym ten dzial miałby się różnić od "Konfiguracja kluczowych plików" ?

> Wrzuciłem "Printing" do usług, zakładam że oczekujący w kolejce plik o
> CUPS-ie jest dobrym kandydatem więc unieściłem nazwę polską.

> Całkowicie różna treść...

dopisać polski opis rc-boota i przetłumaczyć na angielski gruba i lilo - dwa opisy w 2 różnych
działach nie mogą istnieć

> hmm nie mam zdania w tej kwestii, zdziwiło mnie tylko że zaczęto od
> niszowych WM-ów, ale co zorbić - to w końcu PLD ;)

Nie było chętnego znającego się dobrze na gnome/kde więc wyszło tak jak jest.

> Dobre pytanie... na ile czasu mi wystarczy będę się tym zajmował. Jak by
> jakimś szczęśliwym trafem udało się znaleźć więcej chętnych to można
> podzielić się rozdziałami. Trzeba by zakazać dodawania nowych rozdziałów
> inaczej będzie tylko więcej roboty, a i może ktoś się w ten sposób
> zmoblizuje.

Porządek trzeba zrobić szybko i za jednym zamachem, bo częściowe poprawki wprowadzą
jeszcze większy burdel

> Sporo ciekawych tekstów jest w wersji angielskiej. Wystarczy
> przetłumaczyć na polski. Istotne jest doprowadzenie polskiej wersji do
> takiego stanu żeby była wzorcową dokumentacją. tłumaczenia w drugą
> stronę mogą być wykonywane wolniej, w późniejszym czasie.

zerkne i w wolnej chwili spróbuje coś wyskrobać

--
Paweł Boguszewski
pawelb(at)pld-linux(dot)org