Nowy układ dokumentacji - ważne!

qwiat qwiat w o2.pl
Nie, 12 Wrz 2004, 04:00:22 CEST

Dnia 12-09-2004, nie o godzinie 03:23 +0200, Pawel Boguszewski napisał
(a):
(..)
> tutaj są jakieś rozbieżności (pl<->eng) z całym opisem instalacji, ale to kosmetyka

Różnice są na tyle duże że nie da rady zrobć "lustrzanego odbicia", nie
jest to co prawda wielkim zmartwieniem, jednak tes spis ma takie różnice
pokazywać.

> (...)

> to jest to samo co rescue procedure, tylko że jeszcze działu Administracja nie
> ma w polskiej wersji językowej

Tytuły są podobne, ale treść całkiem inna. Jest powód dlaczego nie
umieściłem ich w jednej linijce - nie są dla siebie odpowiednikami.

> myślałem ze mysz i zegar już są w tym dziale, więc albo to zgrupować albo wyrzucić i każdy
> plik (i za nim idącą usługe/funkcjonalność) opisać oddzielnie w dziale konfiguracji

Tak ale podobnie jak powyżej, istnieją zbyt duże rozbierzności.

> CUPS w usługach?

Wrzuciłem "Printing" do usług, zakładam że oczekujący w kolejce plik o
CUPS-ie jest dobrym kandydatem więc unieściłem nazwę polską.

> to to samo co "Boot Loader / ?" kilka pięterek wyżej

Całkowicie różna treść...

> nie warto tpopa wyrzucić jako osobny opis?

taaa myslałem o tym samym :)

> Tutaj jeszcze dojdzie cups i samba

Jak będą gotowe to sie dopisze, cups j.w.

> i pytanko czy tunele to usługi i czy nie przenieść ich do administracji lub konfiguracji sieci?

done

> blackbox i fluxbox to za mało - bez gnome'a i kde nie ma sensu dawać opisów innych WM do finalnej
> wersji oficjalnej dokumentacji

hmm nie mam zdania w tej kwestii, zdziwiło mnie tylko że zaczęto od
niszowych WM-ów, ale co zorbić - to w końcu PLD ;)

> ogólnie wygląda ok, tylko są 2 ale:
> - kto zrobi porzadek w svnie

Dobre pytanie... na ile czasu mi wystarczy będę się tym zajmował. Jak by
jakimś szczęśliwym trafem udało się znaleźć więcej chętnych to można
podzielić się rozdziałami. Trzeba by zakazać dodawania nowych rozdziałów
inaczej będzie tylko więcej roboty, a i może ktoś się w ten sposób
zmoblizuje.

> - kto dopisze brakujące rozdziały

Sporo ciekawych tekstów jest w wersji angielskiej. Wystarczy
przetłumaczyć na polski. Istotne jest doprowadzenie polskiej wersji do
takiego stanu żeby była wzorcową dokumentacją. tłumaczenia w drugą
stronę mogą być wykonywane wolniej, w późniejszym czasie.

Paweł Kwiatkowski