PLD-doc/book/pl_book__wstep/pl_wstep.chp

Pawel Boguszewski pawelb0 w tlen.pl
Sob, 18 Wrz 2004, 14:38:35 CEST

On Sat, Sep 18, 2004 at 12:26:28PM +0200, qwiat wrote:

> Hm, używamy dalej nazwy "PLD" ale można to potraktować jak skrót od
> PLD-linux ;)

> Jak to generowane automatycznie? Nie kumam o co cho...

Tak, dokumentacja jest generowana automatycznie, wię kontrowersyjne zmiany
umieszczaj w queue albo nie podpinaj do mastera.

> Dodałem ten fragment ponieważ uważam że nowym użytkownikom nalezy jakoś
> rozjaśnic syuację czemu są dwie strony główne i domeny dla PLD. Jeśli w
> dokumentacji jest rozdział "Krótka historia PLD" to albo niech będzie w
> miarę kompletny albo niech nie będzie go wcale.
>
> Ok zabieram się do porawek zgodnie z twoimi wskazówkami.

Może podeślij poprawki na discuss niech sie wypowiedzą "starzy" deviloperzy.

--
Paweł Boguszewski
pawelb(at)pld-linux(dot)org