PLD-doc/book/pl_book__wstep/pl_wstep.chp

qwiat qwiat w o2.pl
Sob, 18 Wrz 2004, 14:50:54 CEST

Dnia 18-09-2004, sob o godzinie 14:38 +0200, Pawel Boguszewski napisał
(a):

> Tak, dokumentacja jest generowana automatycznie, wię kontrowersyjne zmiany
> umieszczaj w queue albo nie podpinaj do mastera.

a to to wiem... myślałem że chodzi o jakąś automatykę z commit-logami
SVN-u

> Może podeślij poprawki na discuss niech sie wypowiedzą "starzy" deviloperzy.

Huh.. nie wiedziałem że to aż tak _kontrowersyjny_ temat. Zaraz wysyłam
na discuss

Paweł Kwiatkowski