Przyszłość dokumentacji

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Wto, 28 Wrz 2004, 21:35:52 CEST

Witam

Zastanawiam się nad przyszłym kształtem dokumentacji. W trakcie dyskusji
z Patrysem wyszedł pomysł oddzielenia części użytkowej od
administracyjnej.

W "Podręczniku użytkownika" miały być opisane jedynie zadania możliwe do
wykonania bez uprawnień admina. Reszta zaś w cześci administracyjnej.
Tak więc IMHO  rozdział "Zmiana poziomu pracy systemu" nie powinien sie
znaleźć w podręczniku użytkownika, w zasadzie podobnie jest z rozdziałem
"Włączanie i wyłączanie systemu". Na podstawie tego planu przygotowany
był spis treści v2.

Zbyt krótko uczestniczę w tworzeniu dokumentacji, tak więc nic nie wiem
o poprzednich ustaleniach. To co powiedział mi Patrys potraktowałem jako
pewnik i coś ogólnie zaakceptowanego. Tak więc wybaczcie mi jeśli robię
wrażenie osoby za bardzo rządzącej się przy tworzeniu dokumetacji.

Zapraszam do dyskusji w temacie koncepcji na stworzenie dokumentacji

--
Paweł Kwiatkowski

JabberID: qwiat(at)pld-linux.org