Przyszłość dokumentacji

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Wto, 28 Wrz 2004, 22:12:01 CEST

On Tue, 28 Sep 2004 21:35:52 +0200, you wrote:

> [...]
>Tak więc IMHO  rozdział "Zmiana poziomu pracy systemu" nie powinien sie
>znaleźć w podręczniku użytkownika, w zasadzie podobnie jest z rozdziałem
>"Włączanie i wyłączanie systemu". Na podstawie tego planu przygotowany
>był spis treści v2.
>
>Zbyt krótko uczestniczę w tworzeniu dokumentacji, tak więc nic nie wiem
>o poprzednich ustaleniach. To co powiedział mi Patrys potraktowałem jako
>pewnik i coś ogólnie zaakceptowanego. Tak więc wybaczcie mi jeśli robię
>wrażenie osoby za bardzo rządzącej się przy tworzeniu dokumetacji.

bez krempacji :)

>Zapraszam do dyskusji w temacie koncepcji na stworzenie dokumentacji

a tak poważnie, to sobie myślę że sama dokumentacja nie miała się
przeistoczyć w książkę o PLD i o tym co kto może - więc robienie
dzielenie na części administracyjne i dla użytkownika są imho bez
sensu... chyba, że faktycznie robimy książkę o PLD i linuxie jako
takim a nie dokumentację dystrybucji - Poza tym jeden zwykły user może
czasami zrobić to czego nie może zrobić inny user, więc i granica
user/admin może się przesuwać :)

Myślę, że najpierw musimy skończyć pisać normalną, suchą dokumentację
- mnie np. przydałby się dobry opis instalacji X'ów (ten obecny jest
trochę do innej epoki konfiguracji Xów) z podrozdziałami co należy
zrobić, żeby mieć działające KDE i Gnome... - pewnie sam bym się za to
wziął, gdyby nie fakt że sam nie posiadam wystarczających informacji i
praktyki żeby takie coś napisać - ale jak się nie znajdzie chętny to
wyciągnie się odpoweidnie dane od osób które to znają i "napiszemy" :)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team