PLD-doc/queue/muvo.txt

Sob, 9 Kwi 2005, 15:46:30 CEST

Osóbka znana jako Paweł Kwiatkowski, wystukała:

> Nie zupełnie, z cups wyciąć fragment o ładowaniu modułów i wstawić go do
> rozdziału o sprzęcie, podobnie postąpić z opisem konfiguracji modułów
> karty sieciowej itd.

No to jeśli chodzi o konfigurację aparatów cyfrowych i moduły:
1. $ grep usb-controller /etc/modprobe.conf
alias usb-controller uhci-hcd
2. # modprobe usb-storage
3. # mount /dev/sda1 /media/costam
Tak przynajmniej mi się udało zamontować PENTAGRAM PHOTON 484...

> Poza wszystkim trzeba się zastanowić czy ktoś będzie szukał konfiguracji
> karty dźwiękowej w usługach?

Właśnie. Ja na przykład nie mam ALSA tylko OSS:
$ grep emu10k1 /etc/modprobe.conf
alias sound-slot-0 emu10k1

pozdrawiam
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)