Zbędne info w dokumentacji

Krzysztof Królikowski krzysiek w network.en-crypt-ed.info
Czw, 16 Cze 2005, 23:38:44 CEST

Dnia 16-06-2005, czw o godzinie 19:56 +0200, Paweł Kwiatkowski
napisał(a):
> W niektórych rozdziałach mam zbędne IMO opisy np. "Ogólne cechy MySQL"
> takie opisy chyba lepiej zastąpić linkiem do oficjalnej dokumentacji.
> Szkoda miejsca na rzeczy o których osoba czytająca dobrze wie, w końcu
> raczej nikt przypadkiem nie instaluje serwera baz danych.

czyli od razu bez gry wstępnej przechodzimy do rzeczy? ;)

--
Krzysztof Królikowski [krzysiek @ pkn . pl]
Systems & Network Administrator & PLD Linux developer