PLD-doc/book/pl_book__x/pl_x__okienka.sec

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Nie, 27 Mar 2005, 23:28:23 CEST

Dnia 27-03-2005, nie o godzinie 22:38 +0200, ciesiel napisał(a):
> Author: ciesiel

> - tak jak mowili w rejsie "ktos musi zaczac"... tak wiec zaczynamy: destop w
>   PLD

Masa krytyczna została przekroczona ;], tak się fortunnie składa że opis
"X-okienka" jest już zaczety. Dumaliśmy o tym z Patrysem jakiś czas
temu, on przebąkiwał coś o _dokładym_ opisaniu Gnome, ja zaś zacząłem
podwaliny pod opis X-serwer-a.

Opis będzie tak rozległy, że trzeba będzie go rozbić na osobne
pliki(sekcje). Plan podziału jaki zrodził się w mojej głowie:

1. X-Window - podstawowa konfiguracja (do pełnego uruchomienia)
2. X-Window - zaawansowana konfiguracja: akceleracja 3d i takie tam
3. GDM/KDM
4. Zdalne sesje X-ów (X -query, VNC i takie tam)
5. Środowisko Gnome
6. Środowisko KDE
7. Inne menedżery okien

W chwili obecnej mam rozpoczęty draft pierwszego rozdziału