PLD-doc/book/pl_book__x/pl_x__okienka.sec

Marek Ciesielski ciesiel w pld-linux.org
Pon, 28 Mar 2005, 00:44:18 CEST

Paweł Kwiatkowski wrote:

> [...]
> podwaliny pod opis X-serwer-a.
>
> Opis będzie tak rozległy, że trzeba będzie go rozbić na osobne
> pliki(sekcje). Plan podziału jaki zrodził się w mojej głowie:
>
> 1. X-Window - podstawowa konfiguracja (do pełnego uruchomienia)
> 2. X-Window - zaawansowana konfiguracja: akceleracja 3d i takie tam
> 3. GDM/KDM
> 4. Zdalne sesje X-ów (X -query, VNC i takie tam)
> 5. Środowisko Gnome
> 6. Środowisko KDE
> 7. Inne menedżery okien
>
> W chwili obecnej mam rozpoczęty draft pierwszego rozdziału

Możesz go wpisać do kolejki - to się napewno przyda...
Odnośnie Gnome to się dobrze składa, to mam w planie opisać KDE i ATI
(to znam z autopsji) - Gnome nie próbowałem, więc pomoc się przyda, a
opis nvidii też widziałem w kolejce.

Odnosnie X -query i VNC to lepiej to zrobić w oddzielnej sekcji -
bo napewno przydatne ale do desktopu nie jest niezbędne.

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     ciesiel(at)pld-linux.org; PLD Team