Pomoc

Krzysztof Królikowski krzysiek w network.en-crypt-ed.info
Pon, 30 Maj 2005, 21:10:14 CEST

Dnia 30-05-2005, pon o godzinie 20:30 +0200, Maciej 'mco' Świętochowski
napisał(a):
> Witam.
>
> Właśnie zaaplikowałem sobie kolejną dawkę pld-users-pl i wyczytałem, że
> potrzebna pomoc przy dokumentacji. Zgłaszam się do pomocy ;-)
super :-)
> Czy ktoś byłby tak dobry i wytknął mi palcem (mailem) co mam
> przejrzeć/poprawić/napisać?

ależ proszę ;)

http://svn.pld-linux.org/cgi-bin/viewsvn/PLD-doc/TODO?rev=5883&view=auto

link powyżej: linijki z "somebody"

możesz ew. zająć się przetestowaniem (w miarę możliwości) tego co jest w
queue a następnie przepisaniem tego do DocBooka ;-)

> Pozdrawiam serdecznie.
również :)

--
Krzysztof Królikowski [krzysiek @ pkn . pl]
Systems & Network Administrator & PLD Linux developer