Pomoc

Piotr Skwarna spider w linux.pl
Pon, 30 Maj 2005, 21:16:28 CEST

Maciej 'mco' Świętochowski napisał(a):

>Witam.
>
>Właśnie zaaplikowałem sobie kolejną dawkę pld-users-pl i wyczytałem, że
>potrzebna pomoc przy dokumentacji. Zgłaszam się do pomocy ;-)
>Czy ktoś byłby tak dobry i wytknął mi palcem (mailem) co mam
>przejrzeć/poprawić/napisać?
>
>Pozdrawiam serdecznie.

Wez gleboki odech, usiadz wygodnie, wlacz pl.doc.pld-linux.org i czytaj,
jesli znajdziesz blad/literowki popraw, jesli uzywasz ze przydalby sie
opis konfiguracji jakis uslug dodaj, przejrzyj dokumentacje innych
projektow, jesli uzywasz ze jest cos interesujace czego brakuje u nas
dodaj.

--
+PLUG +PLD	http://www.linux.pl	| [Quoting Sergiusz Pawłowicz]
RLU 301329 	spider(at)linux(dot)pl 	| "głupota to straszny wirus."