dokumentacja do poprawy

Adam amag Turowski kontoo2 w op.pl
Wto, 25 Paź 2005, 07:33:17 CEST

Aktualnie przedzieram się przez dokumentację na stronie i przy okazji staram
się wyłapywać błędy.

Podręcznik administratora, Poldek:

Część "Tryb wsadowy poldka"
"Plik nosi nazwę packages.dir.gz i jest w postaci skompresowanej, co ma
oznacza efektywniejsze pobieranie." - brak gramatyki, pewnie chodzi o
wyrzucenie "ma".

Część "Wyszukiwanie pakietów"
"Posłużyliśmy się tutaj zwykłym listowaniem pakietów o zadanej masce. Ta
metoda przeszukiwania nie jest zbyt pewna. Osobiście preferuję tą pierwszą."

Czy to (ostatnie zdanie) się nie gryzie z:
"Unikamy komentarzy odautorskich w stylu "ale ja bym do tego użył ..." albo
"mimo wszystko, wolę ...". Nie piszemy też, że "to mój ulubiony pakiet"."?
( http://pl.docs.pld-linux.org/devel_howto.html - styl dokumentacji docbooka)

--
echo 'amag-pl.info' || !signature