dokumentacja do poprawy

Marek Ciesielski ciesiel w pld-linux.org
Śro, 26 Paź 2005, 06:37:49 CEST

Adam amag Turowski wrote:
> [...]
> "Plik nosi nazwę packages.dir.gz i jest w postaci skompresowanej, co ma
> oznacza efektywniejsze pobieranie." - brak gramatyki, pewnie chodzi o
> wyrzucenie "ma".
>

> Część "Wyszukiwanie pakietów"
> "Posłużyliśmy się tutaj zwykłym listowaniem pakietów o zadanej masce. Ta
> metoda przeszukiwania nie jest zbyt pewna. Osobiście preferuję tą pierwszą."
>
> Czy to (ostatnie zdanie) się nie gryzie z:
> "Unikamy komentarzy odautorskich w stylu "ale ja bym do tego użył ..." albo
> "mimo wszystko, wolę ...". Nie piszemy też, że "to mój ulubiony pakiet"."?

Poprawione - aczkolwiek z tego co widzę to była przeróbka bardzo starego
dokumentu doc, w którym pisaliśmy dokumentację w formie artykułów
korzystająć z I os. liczby poj. ;)
Trzeba oczywiście wyplenić te indywidualistyczne naleciałości.

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     ciesiel(at)pld-linux.org; PLD Team