Ruch www generowany przez dok.

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Nie, 9 Kwi 2006, 19:40:06 CEST

Dnia 07-04-2006, pią o godzinie 06:31 +0200, Marek Ciesielski
napisał(a):

> Co znaczy nie wie? nie robią się u Niego logi? nie jest adminem już?
> nie interesuje się tym? miał nie tą fazę księżyca? (cały blues) -
> Pomęcz Go to pewnie uzyskasz od niego tę bardzo skomplikowaną w
> realizacji informację :)

cytuję bluesa:
"Nie mam bladego pojęcia, ponieważ łącze tutaj jest 1Gbit. W świat. W
związku z tym też nie ma potrzebu robienia jakichś statystyk."

> Tu niestety nikt inny Ci nie pomoże...

Poprosiłem go o access loga dokumentacji, może istnieją...

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/JID: qwiat |AT| pld-linux |DOT| org