http://pl.docs.pld-linux.org/uslugi_samba.html

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 11 Kwi 2006, 12:53:02 CEST

cześć
tak se właśnie czytam i jest taka linia:
Aby dodać Windows XP Profesional lub Microsoft Windows NT Server 4.0
Standard Edition (wersja Home nie obsługuje modelu domenowego w żaden
sposób) należy w rejestrze zmienić:

REGEDIT4
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\netlogon\parameters
"RequireSignOrSeal"=dword:00000000

Ciężko mi się z tym zgodzić bo wprowadza to to w pewne zamieszanie, a
mianowicie windows logujące się do samby w domenie nie_muszą mieć
zmienianego tego klucza gdy w sambie jest "encrypt passwords = yes".

A jak hasła są _nieszyfrowane_ to wtedy trzeba było coś chackować w
rejestrach aby win dodać do domeny.

Twórca hałtu proszony o ustosunkowanie się.

No chyba ze jestem w błedzie a 6 windows (3xp i 3 w2k) logują się
mimo to.

zdrowie
abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba