Dokumentacja się nie buduje

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Nie, 12 Mar 2006, 12:52:19 CET

Dnia 12-03-2006, nie o godzinie 10:42 +0100, Marek Ciesielski
napisał(a):

> hehe - standardowa odpowiedź bluesa :)
> Prawda jest taka, że wygląda na to że po stronie serwera bluesa nie
> odświeża się repo svn (mimo, że log twierdzi inaczej):

Mógłbyś może pogadać z nim bezpośrednio? Bez forwardu przeze mnie :)

> Następną sprawą są błędy latexa i jade itp. Próbowałem zgodnie z
> sugestią Jajcusia zmienić jade na coś innego - oto zmieniony Makefile
> (tylko dla PDF):

A może przejść na wiki? Problem w tym aby przenieść to co jest do Wiki z
automatu, nawet gdyby pojedyncze pliki *.sec przekonwertować do
zjadliwego formatu, to i tak ręczne wrzucenie zajmie sporo czasu.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/JID: qwiat |AT| pld-linux |DOT| org