Dokumentacja się nie buduje

Marek Ciesielski ciesiel w pld-linux.org
Nie, 12 Mar 2006, 14:16:49 CET

On Sun, 12 Mar 2006 12:52:19 +0100, you wrote:

>Mógłbyś może pogadać z nim bezpośrednio? Bez forwardu przeze mnie :)

Już dawno temu gadałem :)
Miał sprawdzić...

>A może przejść na wiki? Problem w tym aby przenieść to co jest do Wiki z
>automatu, nawet gdyby pojedyncze pliki *.sec przekonwertować do
>zjadliwego formatu, to i tak ręczne wrzucenie zajmie sporo czasu.

Jak ktoś zrobi to pewnie można - aczkolwiek imho dokumentacja w wiki
to troche lamerstwem jedzie :) (chociaż te błędy w czasie renderingu i
brak ich rozwiązań  też profesjonalnie nie wyglądają ;)

--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team