dokumentacja LVM

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Sob, 6 Maj 2006, 16:44:22 CEST

Dnia 05-05-2006, pią o godzinie 10:18 +0200, Piotr Koczur napisał(a):
> Witam,

> Pisałem to na szybko, bo nie dość, że sam potrzebowałem, to jeszcze
> znajomy pytał, a że zielony był to i łopatologicznie (wraz z instalacją
> z chroota). Nie było pisane pod kątem oficjalnej dokumentacji, także też
> i dziwolągi gdzieniegdzie.
> Oczywiście z chęcią zobaczę to w dokumentacji PLD, w końcu dziubię
> przy nim. Mało, bo mało ale coś tam commitów było. Jeśli znajdzie ktoś tam
> jakieś poważniejsze babole, to proszę o jakąś informację, coby ludu
> w błąd nie wprowadzać.

draft jest w queue, wszelkie poprawki juz tam prosba by robić

~/PLD/PLD-doc/queue/lvm.txt

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl