Exim - Transport poczty elektronicznej (MTA)

Sławomir Sedyka kermit w krosno.tbg.net.pl
Pią, 26 Sty 2007, 16:19:53 CET

Uzar Piotr napisał(a):

> To gdzie wysyłać poprawki ? Czy ew. jak wprowadzać ?

Zalecane jest samodzielne nanoszenie poprawek w dokumentacji.
Jak to zrobić opisane jest w "tym dokumencie" ;-)
http://pl.docs.pld-linux.org/devel_howto.html

Ewentualnie można tutaj podesłać diff'a
A jeszcze inaczej - zwykły tekst na tę listę.
Wtedy może jakaś dobra dusza się zlituje i naniesie poprawki do
dokumentacji.

--
Sławomir Sędyka