ModInfo 0.1.1 (fwd)

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Wto, 6 Kwi 1999, 00:47:49 CEST

Nie doszło za pierwszym razem.

---------- Forwarded message ----------
Date: Fri, 2 Apr 1999 22:58:33 +0200 (EEST)
From: Paweł Gajda <mis w k2.net.pl>
To: PLD-Installer <pld-installer w pld.org.pl>
Subject: Re: ModInfo 0.1.1

On Fri, 2 Apr 1999, Piotr Grochowski wrote:

> Ty to chyba robisz specjalnie....
> Widzę, że już zdecydowałeś, że do tego będzie kunf, więc nie bardzo wiem,
> po co ci moje zdanie... Na drugi raz, jeżeli masz zamiar coś takiego
> szukać, to daj mi znać wcześniej - znów niepotrzebnie straciłem przez
> ciebie masę czasu...

Łojej... Chodzi tu o względy _techniczne_. Chcę tego użyć do konf.
insta w ogóle, więc dlaczego nie wykorzystać tego także do modułów?

Chciałbym, żebyś go obejrzał(sam do końca jeszcze tego nie zrobiłem),
i - jeżeli nie będziesz miał zastrzeżeń - przerzucił stworzone pliki
na ten format. Reszta pozostaje i tak do zrobienia:

- program/skrypt sprawdzający te pliki znaczeniowo(składniowo już
  jest)
- skrypt wyciągający opis modułów z /Documentation/Configure.help
- README z instrukcją obsługi tego interesu
- może jakieś udoskonalenie kunfa?

Niezależnie od tego, nie wydaje Ci się, że format:
param=value jest czytelniejszy niż <param value>?

> Po pierwsze - jedno nie wyklucza drugiego. Co ma wczytanie całej listy do
> zarządzania modułami? W naszej sytuacji nie wiele.

Po prostu chcę to zrobić nieco inaczej, dlatego mówiłem tylko o
interfejsie a'la *mntent.

> Po drugie - czy ciągle musisz się sugerować rhinstem? Coś nowego nie
> koniecznie musi być gorsze od rh.

?
Widzisz jakieś wady rhinsta, które odziedziczył pldinst?

> Po drugie nie miałem zrobić samego parsera, tylko coś do ,,łatwego
> zarządzania nimi [danymi o modułach - mój przypis''. A więc nie wiem,
> czemu ty zacząłeś to robić, skoro ja miałem się tym zająć.

Nie mówiliśmy o funkcjach czytających całą listę...

Paweł
--
mailto: mis w k2.net.pl