ModInfo 0.1.1 (fwd)

Piotr Grochowski pager w pld.org.pl
Śro, 7 Kwi 1999, 21:03:58 CEST

On Tue, 6 Apr 1999, Paweł Gajda wrote:

> Łojej... Chodzi tu o względy _techniczne_. Chcę tego użyć do konf.
> insta w ogóle, więc dlaczego nie wykorzystać tego także do modułów?
Dobrze. Ale czemu nie zrobiłeś tego kilka dni wczesniej? Oszczędziłbyś mi
te parę(naście) godzin roboty....

> Chciałbym, żebyś go obejrzał(sam do końca jeszcze tego nie zrobiłem),
> i - jeżeli nie będziesz miał zastrzeżeń - przerzucił stworzone pliki
> na ten format. Reszta pozostaje i tak do zrobienia:
Sam kod jest brzydki i nieczytelny (częściowo dla mnie niezrozumiały).
Co do działania -- jest ok. Duży plus to interfejs do skryptów. Natomiast
mimo wszystko niezbyt wygodny jest interfejs C. Choć chyba akurat to jest
akurat tak, jak chciałeś.

> Niezależnie od tego, nie wydaje Ci się, że format:
> param=value jest czytelniejszy niż <param value>?
Po pierwsze nie jest <param velue> tylko
<param nazwa_parametru: value1, value2>, a to moim zdaniem jest
czytelne (dlatego zdecydowałem się to zrobić tak, a nie tak, jak to było
wcześniej z '='.

> Po prostu chcę to zrobić nieco inaczej, dlatego mówiłem tylko o
> interfejsie a'la *mntent.
Tzn? Jeszcze nie powiedziałeś jak. Gdybyś mniej więcej nakreślił byłoby
łatwiej zrozumieć.

> ?
> Widzisz jakieś wady rhinsta, które odziedziczył pldinst?
Nie. Natomiast widzę wadę postępowania, w którym 'potępiane' jest
tworzenie nowych rzeczy na rzecz kopiowania starych....

> Nie mówiliśmy o funkcjach czytających całą listę...
tylko o module do łatwego zarządzania nimi (czyli czytanie+przechowywanie
informacji).

PaGer

--
       _______/ P i o t r   G r o c h o w s k i \______
 /\___/  e-mail: pager w pld.org.pl, pager w dione.ids.pl, \___/\