cvs na dione

Wto, 6 Kwi 1999, 11:17:39 CEST

On Tue, 6 Apr 1999, Paweł Gajda wrote:

> To chyba będzie problem. Z tego co wyczytałem(i nieco wypróbowałem),
> to nie ma możliwości zakładania kont tylko cvsowych, tzn każdy
> 'cvsuser' _musi_ istnieć w systemie - cvs robi po prostu setuid(). Tym
> samym musielibyśmy korzystać z cvsa jako 1 człek(no, akurat większość
> z nas ma konta na dione;-) :-(.  Hm, chyba, żeby za każdym razem
> molestować admina o zakładanie userów, ale to raczej nie przejdzie(?)
>
> Mogę się tu mylić, także ew. sprostowanie mile widziane.

Dokładnie atk jak piszesz. Na cvs.pld.org.pl robię w ten spiosób, że
wszystkie konta jakie są na cele dostępu do cvs w cvs.pld.org.pl są
robione z taakim samym uid/gid i mają hasło nieokreślowe ("!" w shadow), a
dzięki temu, że w $SVSROOT/CVSROOT/config stoi SystemAuth=no to
autentykacją zajmuje się cvs i haseł szuka w $SVSROOT/CVSROOT/passwd.

kloczek