cvs na dione

Paweł Gajda mis w hq.obop.com.pl
Wto, 6 Kwi 1999, 10:44:36 CEST

To chyba będzie problem. Z tego co wyczytałem(i nieco wypróbowałem),
to nie ma możliwości zakładania kont tylko cvsowych, tzn każdy
'cvsuser' _musi_ istnieć w systemie - cvs robi po prostu setuid(). Tym
samym musielibyśmy korzystać z cvsa jako 1 człek(no, akurat większość
z nas ma konta na dione;-) :-(.  Hm, chyba, żeby za każdym razem
molestować admina o zakładanie userów, ale to raczej nie przejdzie(?)

Mogę się tu mylić, także ew. sprostowanie mile widziane.

Paweł