BUGs in installer

Paweł Gajda mis w hq.obop.com.pl
Śro, 21 Kwi 1999, 11:15:33 CEST

On Wed, 21 Apr 1999, Jacek Smyda wrote:

> Hej!
>
> Wczoraj próbowaliśmy ze znajomym zainstalować PLD z CD uruchamiając
> dyskietkę z instalatorem. (Od Pawła Gajdy)

Nareszcie ktoś się odważył ;-)

> Do pewnego momentu wszystko przebiegało prawidłowo, aż ...
> Należało wpisać ścieżkę, gdzie znajdją się pakiety do instalacji.
> Nie było żadnej informacji, że należy podać ścieżkę względną
> (chociaż w inputbox'ie ścieżka musiała być podana ze znakiem "/").
> Rozwiązanie: podanie ścieżki z tym znakiem a następnie wykasowanie.

Nie do końca rozumiem: czy '/' na początku w czymś przeszkadzało?
Zrobiłem ścieżkę względną(czy raczej bezwględną po chroot()),
ponieważ jest to spójne z ftpem. Przeszkadza to bardzo?

> Przerywał także jeżeli w katalogu z pakietami nie było pliku
> "tocfile". Ale też nie było o tym informacji (tylko: niepoprawny
> katalog ... ???).

Komunikaty są raczej robocze(i co gorsza mogą być łamaną
angielszczyzną), zachęcam do nanosznia poprawek.

> Instalator wyłożył się w trakcie wczytywania pakietów jakie znajdują
> się w tym katalogu, a następnie spróbował znaleźć zależności między nimi.
> Totalny zwis i core. Na szczęście była jeszcze druga konsola.

To trochę dziwaczne, podejrzewam, że to rpmlib. Którą wersją rpm były
tworzone pakiety, które instalowałeś?  Na dyskietce install jest
zlinkowany z 2.5.5. Pakiety z 2.5.6 także powinny się instalować
bez problemów.

Testowałem to dosyć intensywnie jedynie na develu (o ile mi wiadomo,
nic kompletnego poza nim jeszcze nie instnieje).

> Czy są już poczynione poprawki w instalatorze?
Powyższych błędów? Nie.

Paweł